Lördagsbabbel

Jag sitter och syr. För några veckor sedan när jag höll Schimpo i famnen blev livrädd för snöskyffeln när pappa skottade så han rev sönder min tunika. Jag var ju tvungen att ta tag i att laga den nu. Någon mer avancerad sömnad ger jag mig inte på. Pratade om det där med att sy med Micha och Matilda för ett tag sen och berättade att jag hade ångest när vi höll på med det där symaskinskörkortet i lågstadiet. Nej, sy är inget för mig helt enkelt.

Ikväll ska vi på 50-årskalas för min moster som har fyllt år. Det var länge sen jag träffade den delen av släkten så det ska bli väldigt skoj. Och sen ser jag fram emot Susannes goda mat såklart! Om det hinns med (och om vi vill ge oss ut i det här vädret) ska vi även till Micha och David för att umgås med dem och med Matilda och John. Synd att det ska krocka med 50-årskalaset... jag vill gärna träffat dem idag för sedan åker Micha och David till Thailand i två veckor och Matilda och John ska ha bebis vilken dag som helst nu! Tur är det i alla fall att Josse kommer till viken nästa vecka så jag får träffa henne lite.

Förövrigt är jag väldigt trött på min bloggdesign, vi får se om jag orkar ge mig in på att fixa lite med den.

Glad lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0