Läggdags

God kväll! Det blir ett kort inlägg, hade tänkt att stoppa ner mig själv i säng lite skapligt ikväll. Imorse var jag nämligen syndigt trött för jag har gått och lagt mig sent varje kväll den här veckan. Igår kväll blev det trevligt umgänge med Matilda och Micha. Matilda och jag ställde oss i köket och lagade god mat tills Micha kom från jobbet. Det blev en hel del babyprat under kvällen för det närmar sig med stormsteg för Matilda och Johns del. Åh så spännande!





Idag, liksom varje torsdag, har jag jobbat länge. Efter jobbet gick jag direkt till mormor på våffelfika. Gott!

Nej, nu är det dags att runda av. Imorgon beger jag mig återigen mot Linköping så jag måste packa ner det sista. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0