Grillad ciabatta

Nu sitter jag hemma hos Jonas familj och väntar på att våra ciabattas som vi precis har satt in i ugnen ska bli färdiga. Jonas åker till Linköping imorgon bitti så vi fick en extra kväll tillsammans. Vi köpte varsin ciabatta med oliv som vi har proppat fulla med pesto, cream cheese, tomat och kallrökt skinka. Så himla gottigt!



Gårkvällen hos familjen Green var riktigt trevlig. Det blev god mat, vin, trevliga samtal, efterrätt och dans. Idag har det såklart blivit en hel del snöskottande, hela familjen stod ute med varsin skyffel tillslut. Nu är det så galet mycket snö så man vet inte vart man ska göra av den. Jag har nog inte upplevt såhär mycket tidigare. Det har sin charm, men börjar bli lite mycket nu och det ställer ju till med en hel del problem. Förövrigt idag har jag tagit det lugnt med lite läsning, fika hos mormor och promenad. Jag ska slänga in några bilder från helgen när jag får tid.

Nu ska vi äta. Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0