För liten dos helg

Måndag och ny vecka. Alldeles för fort. Helgen har nog aldrig gått så snabbt som den här gjorde. Såhär på måndagsförmiddagen kan jag konstatera att jag fick för liten dos helg för att känna mig redo för en ny vecka, men det kommer nog att ordna upp sig. Jag hann inte att träffa Jonas så mycket som jag hade önskat, han var ju borta hela lördagen så vi sågs bara igår. Dessutom känns det som att jag inte har gjort något vettigt alls, förutom att träffa Josse. Det får bli bättring på det till nästa helg, när det är Alla Hjärtans Dag och allt.

Veckans planering är inte så långt gången ännu. Förhoppningsvis ska jag träffa tjejerna någon kväll efter jobbet och imorgon blir det mat hos farmor. Kanske att jag skulle försöka att komma igång med träningen också, jag håller på att funderar på när, var och hur jag ska träna nu under vårterminen.

Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0