Back to work

Hello måndag och februari!

Det känns rätt bra att månaden bara innehåller 28 dagar, desto fortare blir det ju mars och vår liksom. Jag är tillbaka på jobbet igen och idag har jag mest sysslat med att skriva handlingsplan för den kommande perioden. Det blev nästan en hel uppstas, de blev nog lite förvånade när jag hade varit så ambitiös. Men jag har aldrig haft några problem att få ihop text, jag brukar snarare vara den som får ta bort och dra i marginalerna för att hålla mig inom angivet sidantal. Jag är en riktig ordbajsare jag.

Idag har jag varit på Kylteknik och kollat på kök med mamma. Och bläddrat i kataloger. Det ska nämligen totalrenoveras här i huset, hela nedervåningen ska rivas ut och det blir nytt och fräscht. Såsmåningom. Men det kommer ta tid och det börjar redan nu likna en enda röra när saker ska rensas, rivas och slängas.



Min favoritkisse sitter här bredvid och kikar på mig, vill alltid vara där man är. Han har bott i Västervik sedan innan jul, men börjar saknas av husse i Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0