100225

Nu är jag hemkommen från dagens arbete, det har varit full fart hela dagen. Nu ska jag snart sätta igång och baka inför morgondagen. Vi ska nämligen till farmor och Bosse för att fira mig och mamma då. Läget är så att vi vill inte ha kalas här hemma då det är en enda röra inför renoveringen. Farmor sa att vi kunde vara hos dem istället och att vi kunde fira mig på samma gång. Mamma fyller år på söndag och jag om tre veckor.


Här är några bilder från gårdagen.


Vi lagade mat; kyckling tikka masala med ris, naanbröd och sallad



Sen blev det lite sällskapsspel i kombination med OS och herrarnas stafettseger :)

Till efterrätt mumsade vi i oss varm banan med chokladbitar och hallonglass till.


Som sagt, nu blir det bak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0