101201

Första december, vad tiden går fort! Jag har nog aldrig känt att jag haft så lite tid som jag gör nu, jag önskar liksom att dygnet hade fler timmar. Det är så mycket jag vill göra, så många jag vill träffa och sen borde jag ju plugga lite mer (såklart), men tiden räcker inte till. Ledsamt. Jag längtar verkligen till julen och att få träffa familjen och vännerna i Västervik. Få vara ledig och bara umgås med dem man tycker om. Det är inte långt dit, men det är mycket som ska göras innan dess.





Idag har jag jobbat hela dagen. Roligt att jobba, men väl hemma var jag helt slut. Ikväll har jag ätit god mat som Jonas hade fixat tills jag kom hem och vi har sett på Dexter. Imorgon blir det skola på förmiddagen och sedan jobb igen. Undrar om det ska bli lika kallt imorgon, nu visar termometern -19 grader. Imorse var det nästan -25 grader. Det är helt galet!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- fin bild!

2010-12-02 @ 01:14:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0