Jullov!

Imorse var det tentadags klockan 8, men nu är jag hemkommen och har äntligen fått lov! Jag har verkligen haft fullt upp sedan jag började skolan i slutet av augusti, vilket iofs beror på att jag har kombinerat plugg och jobb. Dessutom tog flytten upp mycket tid och energi, det är inte det lättaste att flytta till mindre lägenhet kan jag konstatera. Men jag är jätteglad att jag har fått mina två jobb, jag trivs kanonbra på både ställena och har träffat många härliga människor! Dessutom trivs vi riktigt bra här ute i Lambohov och i lägenheten. Vad jag ville komma till är att jag nu känner mig välförtjänt av lite ledighet! Men först blir det lite jobb i början av nästa vecka.

Förresten var Wallmans show kanonbra igår! Hade med mig kameran, men så visade det sig att batterierna var döda så det blev inga bilder. Men galet bra show kan jag lova, tillslut stod hela publiken upp och sjöng/dansade med. Det var nog det jag behövde innan en tenta morgonen därpå, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0