Helgen över

Hej mina fina! Den här helgen gick fort. Jag har hunnit med det mesta, förutom att plugga... I lördags jobbade jag i några timmar, sedan blev det effektivt julklappshandlande innan jag tog bussen hem. Skönt att vara igång ordentligt, nu känns det mycket bättre. Jag gjorde mig iordning och gick sedan och mötte upp några kompisar vid pizzerian i Lambohov. Vi hämtade hem pizza och började kvällen hemma hos mig. Gott med pizza och trevligt sällskap! Lite senare åkte vi till Kårallen där det vankades luciafest som Jonas varit med och anordnat. Det blev bland annat dans runt granen, luciatåg och uppträdande av Lithe-Blås. Bästa grejen på festen var nog ändå Jonas band och harakirin (live-kareoke), han var så duktig min Jonas!

Igår tillät jag mig lite sovmorgon såklart. Sen tog vi en promenad och jag sorterade en massa bilder. Nu har jag snart haft min systemkamera i ett år och många fina bilder har det blivit. Måste framkalla! Vi lagade spagetti och köttfärssås. Sedan kom Annica till mig för att plugga lite sådär på kvällskvisten. Jag bjöd på lite glögg och lussebulle.


Jag i lördags, ska lägga upp fler från helgen bilder en annan gång

Glad lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0