Glöggpaus

Idag har det pluggats hela dagen. På förmiddagen var jag i skolan på föreläsning och nu i eftermiddag har jag suttit hemma. Det har gått förvånansvärt bra att plugga hemma idag, känner mig rätt så effektiv. Nu tog jag mig dock en liten paus med glögg och lussekatt. Mmm.




Jonas har labb så han kommer hem lite senare idag så jag kan ju lika gärna plugga lite mer när jag ändå är igång. Sedan ska vi laga mat och så hade jag tänkt att fixa lite med julklappar. Måste ta tag i det!

Trevlig torsdagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Yuka

Glogg!

I got 2 of them at IKEA lately, for our Christmas party.:)

And a ginger cookie house too.:P

Have a lovely Christmas<3

kram

2010-12-10 @ 00:59:18
URL: http://acuinikonikond40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0