En bra torsdag

Jag har haft en jättehärlig dag idag! En perfekt semetserdag med sol och vackert väder tillsammans med fina människor. På förmiddagen cyklade jag ut till Gränsö för lite sol och bad med Carro och Ida på deras brygga. Riktigt härligt och badvänligt väder, äntligen! Under eftermiddagen blev det sedan en fika vid Båtmansstugorna med Micha, Matilda och Josse. Jag tog kaffe och våffla, mums! Efter fikan gick Josse, Matilda och jag en kort runda på stan för att vänta in att bion skulle öppna (vi skulle köpa biljetter till Inception). Tror ni inte att vi alla tre kom ut med varsin påse från H&M!? Jag blev ett linne och ett par byxor rikare.








Nu på kvällen blev det en promenad med mamma och Dica in till stan, där vi tog varsin liten glass och hämtade mina nya skor hos farmor. Dem är fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0