Snart så.

Sådär ja, nu är vi inflyttade i den nya lyan. I torsdags gick det stora flyttlasset och igår flyttstädades det förfullt. Idag har vi lämnat nyckeln till de som ska hyra vår gamla lägenhet. Sedan har vi lagat god mat, gått en liten promenad i nya kvarteret, myst på vår fina uteplats och plockat upp saker. Man har så mycket mer grejer än vad man tror. Saker-som-man-inte-visste-att man-hade-men-som-man-ändå-måste-spara-i-en-låda-för-att-det-kan-vara-bra-att-ha-någon-gång-grejer ni vet. Varför liksom? Och nu saknar jag alla de jättemånga garderober som vi hade i den gamla lyan. smartforvaring.nu, ja tack!




Nyinflyttat par med god glass på fin uteplats.

Förövrigt är det himla kallt här, fast att vi har skruvat upp elementen på högsta. Hoppas det blir bättring på det. Sen hoppas jag på lite ordning i kaoset snart. Allt ska komma på sin plats i lägenheten och jag ska börja plugga, jobba, träna, träffa roligt folk och leva student. Och shoppa höstkläder vill jag också.

Det var nog det jag hade på hjärtat idag. Blev ett litet hastigt och lustigt inlägg, men det är så det är omkring mig just nu ju. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Lorena

åh tack vad glad jag blir =)



vad mysigt ni ser ut att ha det, är det en marklägenhet? mums med glass =)

2010-08-29 @ 10:06:25
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: jenny

ser mysigt ut :)

2010-09-02 @ 09:11:00
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0