Semestertider

Jag har fått min semester! Ska bli underbart att vara ledig lite längre nu. I vanliga fall brukar det bara bli ett par veckor, men i år har jag fyra veckor ledigt innan skolan drar igång. Jag har redan nu en känsla av att tiden kommer gå jättefort! Jag ska försöka förbättra min uppdateringsfrekvens här på bloggen, lovar. Nu finns det lite mer tid. Dock åker jag till stugan alldeles straxt, så det där löftet blir uppskjutet i några dagar, har ju inget internet där ute.

Förresten, påtal om skorna i förra inlägget, så blir de med kilklack mina! Så fina så.

Nu ska jag packa väskan för stugvistelse. Kameran följer med så förhoppningsvis har jag lite bilder att visa när jag är på fastlandet igen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0