In my mind

Hejsan! Jag har fullt upp med flyttpackningen så det har inte blivit mycket till bloggande de här dagarna. I söndags eftermiddag åkte Jonas och upp till Linköping. Det kändes först väldigt vemodigt att lämna sommaren, familjen och vännerna i viken. Jag satte mig i bilen med en klump i halsen, jag har ju faktiskt bott i Västervik i över ett år nu och helt plötsligt var den tiden över. Men väl uppe i lägenheten i Linköping kändes det mycket bättre. Det ska faktiskt bli kul att flytta och få en liten nystart här uppe, och det ska framförallt bli skönt att få sköta sig själv igen.


Västervik juni 2010

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det att packa flyttlådor igen. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0