Fredag

I fredags åkte vi återigen till Västervik. Min bror har nämligen fyllt 20 år så det skulle firas. På fredagen blev det en tur på stan och lunch med Jonas. Ett par brallor från JC, som jag har spanat lite på tidigare, fick jag med mig hem. Sedan på kvällen träffade jag tjejerna hos Matilda. Vi köpte mat på Gusto som vi tog med oss. Vi har varit ganska flitiga att ses under sommaren, så det kommer bli tomt utan dem i höst. Som tur är har jag ju Josse här uppe i Linkan, och såklart ska de andra komma och hälsa på oss!



Lax med citronkryddat ris och skaldjur. Lite torr och tråkig lax, men annars gott.


Sen kaffe, chokladmousse och Josses mammas blåbärsmuffins till efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0