True words

Fick för mig att köra Natalies koncept, bra och mindre bra. Då kör vi!

+ jag har varit effektiv idag. jag har lärt känna nya människor. solen skiner. jag har fina vänner. jag har jobbat första dagen på nya jobbet. jag älskar min pojkvän och han mig. lambohov är hemtrevligt. schimpo kommer hem på lördag. jag ska snart äta sprödbakad torsk och spenatstuvning. vi ska få hem vår kattunge snart. csn är på g. jag tycker mina boots från nilsson är galet fina. familjen kommer i helgen och vi ska på barndop.

- jag fryser. vår lägenhet ser ut som ett bombnedslag. både byrån och trådkorgarna på ikea var slut. jag är hungrig och måste laga mat. jag saknar mina flickor i viken. jag borde plugga. jag borde plocka upp flyttlådor. jag har lite för långt till jobbet. jag hittar inte bland mina kläder för hälften ligger nedpackade. jag har ingen cykel den här veckan. jag vill bada i havet och ha sommar en liten stund till. dygnet har bara 24 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0