100807

Hej! Jonas och jag sitter i bilen påväg mot Ronneby Brunn. Där väntar spa, god mat och frukostbuffe. Ska bli himla skönt att komma iväg lite, bara vi två. Vet ni vad, jag bloggar från Jonas iPhone, går ju ändå helt okej.

Igår fick jag ingen tid över till bloggen. På morgonen gick mamma och jag en långpromenad som vi avslutade med ett dopp och frukost på Löga. Sånt gillar jag. Sedan bakade jag rulltårta och vi bjöd in de nya grannarna på fika. Senare på dagen gick vi ner till Löga igen och solade och badade i några timmar. Helmysigt! På kvällen grillade vi hos John och Matilda och såg sedan Inception på bio. Bra film som kan rekommenderas.

Nu ska jag vara lite bättre bilsällskap åt Jonas. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0