En bra dag

Åhh söndagen har varit bra! Soligt och varmt väder, härligt sällskap, smarrig lunch, promenerande och glasspremiär i hamnen. Jag gillar't. Vid lunchtid cyklade jag till Matilda där hon, Micha och jag fixade mat. Det blev kycklingröra, grönsaker och bagels (okej, rostat bröd för vi hittade inga bagels på Willys... men vi kan låtsas att det var det) i äkta People-anda. Det var gott såklart. Sedan skulle Matilda och jag ta en fika, men istället bestämde vi oss för att passa på att gå ut i det fina vädret och äta glass. Det blev varsin McDonaldsglass med chokladsås på en bänk nere i hamnen.

Nu är jag nyss hemkommen från en härlig långpromenad med mamma och Dica. Jag ska straxt gå in i gårdshuset och inleda min tv-kväll i soffhörnan med en kopp kaffe och något gott att knapra på.


Botvid växer så det knakar!



Inte helt fel en dag som denna



Lina kom förbi och fotade




Det var min dag det, hoppas ni också har haft en fin söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0