100418

Hej vad det går! Söndagen närmar sig slutet och en ny vecka står på tur. Igår hade vi en mysig kväll med Josse och Erik. Vi såg på film (The Usual Suspects), gottade oss, spelade "Med Andra Ord" och pratade. Det blev inte så jättesent, men jag har ändå varit lite trött idag. På förmiddagen idag såg vi på en bra film och gick en skogspromenad. Sedan åkte vi ut till Örtomta och hälsade på. Det blev lek med Arvid och fika. Nu är Jonas iväg på rep, men han kommer hem om någon halvtimme och då ska vi laga mat. Det blir färsk pasta och lax i ugnen. Lax har verkligen blivit en favorit när det gäller maträtter för mig.


Josse och Erik mitt i spelets gång




En riktigt skön promenad i Rydsskogen



Sen blev det lego och bilar med den här lille grabben


Ännu en härlig helg i Linköping alltså. Ni kanske förstå att jag längtar en aning till hösten då jag kommer att flytta upp hit igen och komma tillbaka till det kära studentlivet. Men ikväll ska jag tillbaka till viken igen, jag tar en sen buss dit så jag anländer lagom till läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0