Not far away





Vilket underbart väder det har varit idag, runt 20 grader och sol! Jag fick den där härliga känslan i kroppen att sommaren snart är här. Och som jag längtar!

Dessvärre har jag inte kunnat njuta så mycket av det fina vädret då jag har jobbat den större delen av dagen. Som tur är hörde jag att det ska hålla i sig och dessutom bli ännu varmare, det gillar vi! Vore perfekt om vi får fint väder på valborg, då vankas nämligen grillning! Efter jobbet blev det mat hos farmor och sedan ett cykelpass på Träningsvärk1. Ikväll blir det nog en promenix, lite mys i soffhörnet och lite kvällsläsning.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar bilderna!

2010-05-01 @ 13:36:34
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0