Lördag

Hoho! Jag är uppe i Linköping den här helgen. Skönt att komma bort från renoveringen ett par dagar, och såklart alltid mysigt att få umgås med Jonas. Idag har vi varit ute i Tornby på Ikanohuset. Jag var inte ute efter något speciellt i klädväg, och kom heller inte hem med något sådant. Däremot var det mid season sale på Hemtex så där köpte vi lite saker till lägenheten. Bra att passa på att handla sånt när det är rea. Efter att ha gått i affärerna blev det lunch på Sannes Coffee och därefter en sväng till Skopunkten innan vi åkte hemåt. Jag fick med mig ett par vår/sommarskor därifrån faktiskt.


Söt blus på Bik Bok, men inte riktigt jag




Till lunch blev det kycklingspett för mig och kababtallrik för Jonas


Rosa handdukar till badrummet


Skor från Skopunkten


Två höga ljusstakar att ställa på golvet

Ikväll blir det hemmagjord pizza, degen är på jäsning och nu är det dags att fixa fyllningen. Gott ska det bli! Sedan blir det filmmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0