Långfredagen

Jag är precis hemkommen från ett hårt cykelpass på Träningsvärk1. Jag börjar faktiskt gilla cykel mer och mer, det är liksom skönt att ta ut sig och ge allt där i cykelsalen. Självklart påverkar instruktören väldigt mycket också, tjejen som höll i det idag var riktigt peppande.

Idag på förmiddagen tog Jonas och jag en promenad efter frukost. Sedan åkte vi, tillsammans med Jennie, till Lager 157 där jag köpte en tunika/kofta och ett halsband. Jonas köpte desto mer; tre par jeans, en tröja och några t-shirts. Det är inte ofta han shoppar mer än mig, hehe.




Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad resten av kvällen har att bjuda på. Det var prat om häng med Jonas kompisar så det är mycket möjligt att det blir så.

Trevlig fredag och glad påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0