I have a good feeling about it

Det blev träning idag, ett cykelpass på 50 minuter. Jag känner att träningen börjar bli en del av vardagen, det är skönt när det blir så, när man inte drar sig för att gå dit. Motivationen smyger sig sakta men säkert på, yay!

Jag har fått hem lite nya grejer i dagarna. Igår kom ett paket från H&M (saker som inte funnits i lager innan och legat och väntat på att få åka hem till mig). Däri var det två halsband, en träningstopp i leopardmönster och en turkos ring. Härligt med lite nya accessoarer! Dessutom kunde jag hämta min parfym idag som jag beställde från parfym.se. Väldigt snabb leverans och betydligt bättre pris är i butikerna.






Nu ska jag ta kväller. Det blir duschen, tv:n och förhoppningsvis kommer jag i säng lite skapligt.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Anna

älskar bikinin :) om det är den från hm !

2010-04-16 @ 21:23:08
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0