Födelsedagsfirande

Hej! Urusuelt bloggande för min del den senaste tiden, ledsen för det. Dock måste jag säga att det är nog så det kommer att fortsätta, jag har helt enkelt inte tiden till det. Dessutom är det som ni förstår ganska rörigt hemma hos oss pga. renoveringen. Jag hoppas att ni ändå uppskattar ett inlägg då och då och att ni fortsätter att kika in här.

Idag fyller lillasyster år. Stort grattis gumman! Vi började dagen med skönsång och presenter, sedan blev det en härlig joggingtur med hela tjejskaran i familjen. Efter motionsrundan blev det frukost utomhus, storstädning i mitt rum, dusch, lite mer städning och sen Skype-samtal med Jonas. Snart ska jag fixa lite inför att släkten kommer hit på kalas, ska bli skoj att träffa dem.






Hoppas ni får en riktigt fin lördag! Kram



Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

Visst du vet! Så jäkla bra! :) Trevlig lördag!

2010-04-24 @ 20:03:20
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0