En promenaddag

Oj vad klockan rusade iväg ikväll då! Jag som måste sova tidigt eftersom jag ska ta bilen hem till viken imorgon bitti, måste ju åka med marginal dessutom då jag ska jobba. Måste bara (blogga) som det heter...

Idag har jag promenerat över en mil tror jag, vilket får stå för helgens motion. Först gick Jonas och jag till stan och sedan hem igen. Vi passade på att ta en fika med chailatte i solen. Härligt när man kan fika ute! Sedan styrde vi lite hemma innan det var dags för nästa promenad. Jag mötte upp Josse och så blev det en runda i Rydsskogen. Därefter handlade vi lite på Hemköp och gick hem till oss och lagade god mat. Det blev rotfruktsgratäng, kyckling och sallad. En bra dag.






Just det, läggdags var det. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0