Efter träningen

Nu var veckans första arbetsdag avklarad, härligt med kortvecka. Efter jobbet blev det en snabb sväng hem och sen iväg till Träningsvärk1 där jag körde all in på cykelpasset. Som sagt börjar jag verkligen trivas i cykelsalen! Nu har jag ätit lite och tittat på "Halv Åtta Hos Mig". Jag slängde ihop en enkel mix av nyttigheter när jag kom hem, det blev ägg, makrill, grönsaker och en knäckemacka med ost och gurka.



Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ägna resten av kvällen i tv-soffan. Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ta bort äggen och lägg till lite stekt potatis så ser det mumsigt ut =P

2010-04-06 @ 22:35:27
Postat av: Teresia

Ägg ska det va! Det passar ju superb till makrillen liksom :)

2010-04-07 @ 14:14:04
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0