Den tjugonde april

Hej! Det blev visst inte så mycket bloggande ikväll. Jag har verkligen inte tid till det i veckorna, synd men sant. Jag jobbar länge, sen är det träning eller annat som tar upp tiden. Ikväll har jag tränat core och cykelpass, vilket jag gillar massor numera. Är det våren som gör mig mer motiverad tro? Efter träningen har jag suttit här och betalat räkningar, pratat med Jonas på Skype (han är mobillös för tillfället, mellan två abonnemang) och läst bloggar. Ändå blir det bara ett tråkigt inlägg med en massa babbel. Men alltid något.

Vi får se om resten av veckan bjuder på mer tid. Nu ska jag fixa lite inför morgondagen och sen är det läggdags.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

Jag rekommenderar det verkligen, huur gott som helst! :)

2010-04-21 @ 16:27:34
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0