Dagens

Idag började Jonas och jag dagen med en joggingtur. Vi sprang min vanliga runda runt Ekhagens golfbana som faktiskt var i mycket bättre skick än jag hade väntat mig efter all snö. Riktigt härligt att vara igång med joggingen, jag ska försöka hålla det uppe och ta mig en tur någon gång i veckan. Efter joggingturen blev det frukost, dusch och sen vidare på lunch och fika med tjejerna. Vi gjorde en god sallad och sedan marängsviss till efterrätt. Botvid var på toppenhumör och vaken nästan hela tiden vi var där!







Jag svängde förbi på släktkalas efter vårt tjejhäng, min kusin Alice har nämligen fyllt år. Resten av kvällen kommer att spenderas hemma med familjen framför tv:n.

Jonas har åkt tillbaka till Linköping, vilket känns lite deppigt. Men förmodligen ses vi nästa helg igen så jag behöver inte sakna honom så länge.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0