A couple of days back in time

Hej hallå! Nu har jag tagit helg. Jag är nämligen ledig idag så jag tog bilen upp till Linköping igår efter jobbet. En vanlig helg; fredag kväll till söndag, är över så fort så då tog jag ut en semesterdag för att få lite mer tid med Jonas. Skönt med långhelg.

Jag har haft två härliga kvällar med trevligt sällskap. I onsdags var jag hemma hos Matilda där vi såg på New Moon och åt kladdkaka. Igår kväll, nyligen anländ till Linkan, bjöd jag hem Maria och Hanna på fika. Det blev bröd att värma i ugnen, te och vindruvor.



Nu ska vi åka ut till Ikea och äta lunch.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Mysig bild :) Har faktiskt inte sett New Moon än, borde ta och göra det :) Ha en härlig fredagskväll!

2010-04-16 @ 19:23:19
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0