With my man

Hej på er helgfirare!

Igår kväll tog jag som sagt tåget till Linköping där hela helgen spenderas. Så nu sitter jag här och ska snart göra Jonas sällskap inne i vardagsrummet där vi ska se en film. Det blir Garden State (2004) som jag har hört ska vara väldigt bra. Någon som har sett den? Vi har laddat upp med det mesta; gurkstavar med dipp, godis och nötter. Alla måste ju bli nöjda liksom. För tillfället är jag dock galet mätt efter att vi har ätit en underbar middag; egengjord kycklingschnitzel, risotto med kantareller och soltorkade tomater och sallad till det. Mums!

Den större delen av lördagen har tillbringats på stan, innan det var vi hemma och tog en härlig sovmorgon, åt frukost och tog ut kissen på en lite koppelpromenad. På stan blev det lunch på Nancys. Jag tog en sallad med parmaskinka som var väldigt god. Sedan mötte vi upp Jennie som också är i Linkan över helgen med tjejkompisar. Det blev några rundor runt i butikerna och jag fick med mig en påse från kära H&M. En jacka blev det! Jag kan visa er bilder imorgon. Sista stoppet blev på Maxi där det inhandlades lite mat för kvällen som vi sedan tillagade.





Nu blir det filmmys! Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0