Då var jag igång

Jag är så trött så att ögonen håller på att trilla ihop, vet inte varför egentligen, men trött var ordet. Hihi, bredvid mig sitter en liten kattunge och följer mina fingrar som slår mot tangenterna. Hur gulligt? Det är lite sorgligt för snart ska vi lämna bort de sista ungarna. Vi har haft två kullar med kattungar den här sommaren så de har ju bott här i huset ganska länge nu och man vänjer sig vid de små liven. Jag blev såklart sugen på att ta en liten kisse till, men situationen är ju inte den bästa då jag och Jonas bor på olika håll.

















Finns det något sötare?


Vet ni vad jag har gjort dag? Skaffat träningskort på Träningsvärk1! I ett knyck bestämde jag mig för att fixa abonnemang och sätta igång med träningen. En liten spark i baken fick jag också av Malin som undrade om jag ville följa med på boxpass, och med en träningskompis blir det så mycket lättare att komma igång. Dessutom fick jag reda på att jag kan få ett friskvårdsbidrag via jobbet och därmed betalar sig träningskortet. Bättre kan det ju inte bli! Efter jobb och middag hos farmor blev det alltså box med Malin. Det var faktiskt riktigt roligt och jag ser fram emot den framtida träningen. Jag tror bestämt att det får bli core imorgon efter jobbet.

Nej, nu är sängen nästa destination, det är ju en dag imorgon också!

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

mm, så jädrans gött!

2009-09-15 @ 12:22:38
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0