Underhållande

Brrr, vad kyligt det har varit ute idag! Nu är hösten uppenbarligen här på riktigt. Men jag tycker ändå det är ganska mysigt med höst när man kan tända ljus, burra in sig i en filt, dricka te och ta på sig mysiga halsdukar, härliga koftor och fina höstjackor. Hösten har sina fördelar den med. Idag har jag såklart jobbat och därefter bara varit hemma, bakat bröd och haft lite annat vardagsbestyr för mig.

För att liva upp stämningen såhär i höstmörkret tänkte jag visa er två galet roliga klipp som jag, Jonas, Carro och Alex skrattade både en och två gånger åt i helgen.






(Tar versionen från 100 Höjdare så ni förstår det handlar om)

Skojjigt va!? Haha!


Nu får Idol stå för underhållningen istället. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! Jag sprang in i dem på Din sko :) Mina nya höst skor får det bli.

2009-09-30 @ 18:21:15
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Maria Fränne

Här har det varit riktigt varmt idag. Satt ute och solade när vi gjorde grupparbete en stund och jag brände mig nästan på armarna! ;-) I skuggan var det dock kyligt! Ta hand om Sverige!

2009-09-30 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0