Tv-tittarkväll

Oj vad jag har bombarderat er med inlägg idag! Duktigt va?! Men så blir det när tiden finns (och inspirationen och idéerna såklart). Idag efter jobbet har jag styrt med lite praktiska grejer här hemma, ätit pannkakor och såklart bloggat duktigt. Jag skulle ha tränat men jag kände att jag behövde ta tag i lite saker som jag helt enkelt har fått skjuta på de senaste dagarna på grund av tidsbrist. Jobbet tar mycket energi och tid, och sen på eftermiddagarna/kvällarna har mycket tid gått åt till träning, familjen och kompisar. Men idag har jag i alla fall fått lite gjort och träningen tar jag igen imorgon direkt efter jobbet. Ingen bristande träningsmotivation här inte! Det är faktiskt riktigt kul att träna nu!

Men hörrni, nu är det dags att slita sig härifrån för nu börjar ju Idol! Idag blir det helt klart en härlig tv-kväll inburrad i en varm filt med en kopp te i handen. Idag har jag nämligen varit väldigt frusen, hösten gör sig påmind med andra ord. Idol, kanske en promenad och sedan True Blood får alltså stå för kvällens sysslor. Bäst att rappa på och fixa lite te nu tror jag!

Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0