There's no time to rest

Hej på er!

Här är det full rulle från morgon till kväll och jag har knappt tid att uppdatera er här på bloggen. Igår jobbade jag fram till straxt efter tre och därefter hade vi kick-off med jobbet. Trevligt var det måste jag säga! Det var en kväll som skulle få oss motiverade inför hösten, i positiv anda med lite teambilding som fokus. Vi började med äventyrsgolf vid Lysingsbadet. Det var riktigt kul faktiskt! Jag är inget jättefan av just minigolf, men det här var verkligen att rekommendera. Dessutom var omgivningen jättefin då planteringarna runtomkring gick i japanskt tema. Efter 18 hål på banan åkte vi vidare hem till chefens hus. Där var det lite mingel med snacks och vin och därefter bjöds vi på jättegod mat. Kanske att det var årets sista grillning, och ute satt vi dessutom hela kvällen (tackar vet jag infravärme).

Arbetsdagen idag har varit lång då vi har längre öppettider på torsdagar, men dagen har svischat förbi nästan lika fort som alla andra i alla fall. Direkt efter jobbet begav jag mig till Micha och Davids nya lägenhet. De hade fått iordning bra sedan flytten förra helgen och lägenheten var finfin. Micha intog positionen framför spisen medan Matilda och jag gjorde henne sällskap ute i köket. Det blev en god kycklinggryta och banan med choklad och glass på det.  Som alltid en megatrevlig kväll med tjejerna!

Förövrigt gillar jag vetskapen om att det är fredag imorgon! God kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0