Slappsöndag

Jahopp, så blev det söndag igen. Om veckan går fort så går ju helgen ännu fortare... såklart. Men den går alldeles för fort enligt min mening, speciellt när det är den enda gången under veckan som J och jag kan umgås. Men det har varit en mysig helg kan jag lova.

Idag tog vi ännu en liten sovmorgon, sedan har vi myst runt här i lägenheten och bara slappat. Vi har läst, sett klart på filmen som vi hade en bit kvar av sedan gårkvällen (jag kunde inte hålla mina ögonlock uppe när det var en kvart kvar av rullen), bakat en brödlimpa och tacopaj som för tillfället står i ugnen. Såklart har det blivit lite surfande runt i bloggsfären och en del bloggande även från min sida, det är en självklarhet när ledighet råder.

Nu blir det tacopaj, en klar favorit! Sedan hoppas jag på en skön promenad innan det är dags att ta tåget mot viken och ännu en arbetsvecka.

Ha en go söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0