Sammet

Igår på lunchen var jag inne en sväng på Lindex. Jag vet, det blir en del springade runt i butikerna med det blir alltid en kvart över på lunchen så då brukar jag spana runt lite. Jag provade ett par sammetstights och en tunika som visade sig sitta fint på. Dock inget köp den här gången, men de finns i bakhuvudet om shoppingsuget skulle sätta in. Båda för 199 kronor.




Sammetstrenden gillar jag, det är ju så skönt och dessutom snyggt. Tunikor har jag alltför få i min garderob och det är ju det perfekta plagget på jobbet. Det är alltså inte helt omöjligt att det blir ett framtida köp. Men nästa fredag är det löning och under helgen som kommer då ska jag och Jonas till Stockholm så jag ska hålla mig tills dess. Det får helt enkelt bli ett litet tips från min sida.
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0