Ny nyans?

Jag har lite funderingar kring att skaffa en ny hårfärg. Visst, jag gillar mitt blonda hår och är jätteglad att jag fortfarande har det kvar (pappa var blond i tonåren men blev brunhårig när han var runt 20 år), men samtidigt vill jag ha något nytt. Förändring. Jag är lite sugen på att färga/tona det i en lite rödaktig nyans, lite rödblond sådär. Jag tycker det är så himla fint!



Ungefär sådär...?


Det är svårt att förklara exakt hur jag skulle vilja ha det, och ännu svårare att hitta en bra bild på nätet som visar färgen. Men något åt det här håller, kanske lite mer rött än orange dock. Det skulle bli en blandning mellan blond, röd och gyllene nyans. Vad tycker ni? Hit me!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan tänka mig att du skulle passa i det, lite annorlunda men fint! Hur går det med jobb då? Saknar du Linkan?

2009-09-17 @ 09:12:37
Postat av: Teresia

Det är alltid skönt att höra det från andra också så tack! Jobber rullar på och jag trivs bra. Såklart saknar jag Lkpg ibland, men jag fixar det. Året går nog fort! Kram

2009-09-17 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0