Nollnionollnionollnio

Idag är det 090909 (vilket jag försökte illustrera genom rubriken) och så mycket som lillördag. Och oj, vilket härligt väder gudarna bjuder på dagen till ära! Jag var ute en kortis på lunchen och njöt av solen och värmen. Det kändes nästan som badvänligt väder, men sen kanske inte vattnet har en lika behaglig temperatur den här tiden på året. Någon som testat? Jag är ju lite av en badfantast så när vädret är fint bli jag alltid lika sugen på att ta ett dopp i det blå. Det är ju så underbart!

Såg ni på Idol igår? Jag tyckte det var bättre än vad det brukar vara såhär i inledningskedet. Föregående säsonger har de mest visat de som sjunger som krattor med falska stämmor och tondöva öron, men igår var det många som var duktiga. Favoriterna var Jon Sindenius som verkar vara urmysig samt den allra första som sjöng; tjejen med en jättehärlig, lite hes röst. Jag hoppas kvällens program håller samma nivå.




I eftermiddag, efter jobb och middag, ska jag träffa Zandra och lilla Filippa och ta en promenad i det fina vädret. Vi får se om jag kan klämma in ett sista dopp för året också? Jag får se om badsuget sätter in även mot kvällningen.

Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0