Long day

Idag är det som ni säkerligen vet torsdag, vilket betyder "kvällsöppet" på banken (om man kan kalla det kvällsöppet när vi stänger kl 17.30). Det blir, om jag ska vara ärlig, lite långtråkigt om det är dålig med kunder. Har man inte något att göra går tiden långsamt, men jag ska snart ta och läsa lite om fonder. Sedan längtar jag till torsdagsfikan som börjar närma sig.

Jag har som varje torsdag tittat in på H&M:s onlineshop idag och överväger nu om jag ska slå till på den omtalade oversizetröjan. Frågan är om jag ska ta den i svart eller grå, jag tror det lutar åt den svarta i så fall. Jag klämde på den i Linköping i helgen, men då blev det inget köp. Den är ju perfekt till tights och funkar till det mesta - den perfekta vardagströjan kanske? Jag ska ta mig en funderare.




Nu blev det visst fikadags!











 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0