Like this song

Jag tycker den här låten med Asha Ali; The Time Is Now, är himla härlig. Den spelas på SAAB-reklamen men ska även komma på Ashas album.




Nu är jag hur mätt som helst efter dels lunch (god kycklingsallad med hummusröra) med Matilda och Lisa på People och dels eftermiddagsfika (mellanmål) på jobbet. Vi har ett schema där vi varvar att handla eftermiddagsfika på torsdagarna när vi har kvällstjänstgöring. Idag var det min tur och jag handlade med mig godsaker som Brämhults jordgubb/limejuice, Sport-Extralimpa, ost, rökt Lönnebergaskinka, tomater och frukt. Man kan ju inte jobba hungrig, ellerhur!?

Arbetsdagen slutar klockan 18 och en halvtimme därefter ska jag köra core och step med Malin. Det blir spännande med min kordination. Sedan ska jag hem och packa inför helgens Linköpingsvistelse och såklart se på Idol.

Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar också den låten,.irriterande att den inte finns på spotify:P

Hoppas allt är bra annars! Kramar

2009-09-17 @ 18:11:15
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja eller hur..

Ja okej, trevligt. Har du några planer?

Njae det ser ut som att det blir lugnt,. måste plugga en del, vi har ju tenta på tis. Sen blir det lite bio och lite jobb och så:)

2009-09-18 @ 16:38:48
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0