Kvällspromenad

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Västervik är en så himla fin stad! Promenader är bland det bästa jag vet och nu när jag ska bo här ett tag till kommer det att bli gott om dem framöver. I både solsken, regn och rusk, vinter och kyla. Jag gillar´t!

Idag blev det som sagt en skön promenad med mamma och vovven i solnedgången runt Lögarbergen. Och nej, jag varken vågade eller ville bada. Det blåste rätt in i viken, så det blev nej tack för den här gången.








Ha nu en fin kväll så hörs vi en annan dag inom det närmsta!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja verkligen :)

Ser ut som att du haft en mysig kväll.

2009-09-01 @ 22:12:29
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja verkligen :)

Ser ut som att du haft en mysig kväll.

2009-09-01 @ 22:13:30
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja verkligen :)

Ser ut som att du haft en mysig kväll.

2009-09-01 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0