Jobb, jobb och mera jobb

Javisst, idag är det jobb på schemat. Precis som alla andra onsdagar. Det rullar på bra och jag har att göra så tiden går fort, vilket är kanoners! Ärligt talat längtar jag tills oktober som kommer innebära en massa nya arbetsuppgifter och nya lärdomar då jag ska syssla med annat än kassatjänstgöring. Jag är här för att lära och få arbetslivserfarenhet så det är bara att suga åt sig så gott det går!

Eftermiddagen tror jag kommer spenderas hemma i lugn och ro. Den här veckan har jag kommit hem sent varje dag så nu känner jag för en hemmakväll framför tv:n med familjen med en kopp te eller kaffe. Kanske att jag träffar Lisa en sväng eftersom hon tydligen är hemma från Israel. Vi får se vad kvällen har att erbjuda helt enkelt. Helt klart blir det Idol i alla fall, det är ju tv-kvällens höjdpunkt.

Det var dagen lilla textinlägg, vi får se om jag återkommer lite senare. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0