Gårdagens

Gårdagen bjöd på jobb som vanligt, såklart. Sen åkte jag till Matilda där det bakades scones och sörplades te. Himla mysigt faktiskt! Vi tittade på en massa gamla och nya bilder, som alltid är lika kul. Jag börjar bli riktigt trött på min digitalkamera nu (därav det något bristande antalet bilder här i bloggen) och vill himla gärna uppgradera mig med en systemkamera. En kamera som inte är alltför avancerad (jag är ju nybörjare) men ändå bra skulle vara perfekt för mig. En Canon tror jag det får bli. Nu när jag jobbar och inte behöver leva på CSN tror jag bestämt att jag ska unna mig en systemkamera. Frågan är bara när. Hur som helst blev jag himla sugen när jag såg Matildas finfina bilder!


Var tvungen att låna en bild av Matilda (den med kopparna) för att visa hennes bilder såklart, den andra har jag bara ordnat ljuset och kontrasten på så att bilderna skulle passa ihop. Jag ser fram emot att fixa och trixa med bilder om jag nu skaffar mig den där kameran!


Efter fikan åkte jag hemåt lagom för att se Idol. Sedan satt jag i telefon resten av kvällen i princip. Jonas och jag ska nämligen till Caroline och Alex i Huddinge i helgen så det krävs lite planering då vi måste ha kattvakt. Först ringde jag Josse, men dessvärre skulle hon vara borta hela helgen så där blev det ingen kattpassning. Däremot blev det en hel del snack om andra väsentligheter, vilket ju alltid är lika trevligt med den tösen. Till slut hade vi i alla fall både Madde och Emil som kunde ställa upp, men eftersom Emil bor i knutarna får det bli han som matar katten i helgen.

Det var min tisdag det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja gör det! Den får många + poäng av mig :)

2009-09-23 @ 19:31:21
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0