Fredagsmys

Hela arbetsveckan är avklarat och hey vad veckorna rusar på! Redan två veckor på jobbet har det blivit, vilket det inte alls känns som. Det är skönt att känna att tiden går fort även när man jobbar och inte är inne i den där studentbubblan. Jag håller fast vid min misstanke om att det är året kommer gå fort och att jag snart är back to school.

Om någon timma kommer Jonas till Västervik för att spendera hela helgen här med mig! Jag handlade med mig lite godsaker passande för fredagsmys efter jobbet och Jonas ska köpa med sig pizza på vägen ut hit till mig. Ikväll blir det alltså en lugn och härlig fredagskväll framför tv:n i mitt lilla gårdshus. Myspys!

Nu ska jag ta med mig vovven ut på en promenad. Hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0