Jag får liksom ingen ordning

Igår kväll anlände jag till Linkan och imorgon är det dags att åka tillbaka till Västervik igen. Det är ju tragiskt hur fort helgen går...

Idag blev det morgonmys i lyan och sedan åkte vi ut till Örtomta för att fira Jessica som fyllde 30 år i måndags. Det bjöds på god mat och en efterrätt som var helt suverän. Mascarponeost, matlagningsyoghurt, hallon och krossade mandelbiskvier är en hit kan jag lova! Efter mat, vin, prat, presentöppning, lek av smågrabbarna, fika och häng i lekparken var det dags att tacka för oss. Vi kom hem framåt sjutiden och gjorde en snabb sallad och satte oss framför tv:n. Det blev även en liten promenad till affären för att handla lite, men mer än så har inte hänt här hos oss ikväll. Det var i korta drag min lördag det.

Jag ska nog snart dyka ner i sängen för att ladda batterierna inför morgondagen. Hoppas ni har haft en fin dag!





















Eftersom jag inte hade så mycket att komma med idag får jag underhålla er med en liten Lasse-sång istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0