att.

Jag var inne på Åhléns i Linköping förra veckan och det kliade i fingrarna när jag (i smyg, jag låtsades leta efter ett nattlinne i present till Jonas mamma) kikade på de nya höstkläderna. Det blev "Men Jonas, jag ska bara pova den här, det går jättefort!", "Vänta en liten stund bara...", "Nej, gå inte!" Haha, när vi går på stan ihop brukar det faktiskt bli lite det stuket på shoppingrundan. Någon som känner sig bekant med den situationen? Ja, ja hur som helst skulle jag komma till att jag gillar märket att. som finns på Åhléns. Jag hittade en khakigrön jacka i det märket som satt väldigt fint på och som skulle vara fin nu till hösten. Däremot är jag inte helt hundra på vad jag vill ha för jacka. Ska det bli en skinnjacka, en ulljacka i bikermodell, en khakigrön som denna, en kappa eller något annat? Vad tycker ni jag ska satsa på?


Jacka från att. 499 kronor




Kjol från att. 249 kronor


Jag gillade även jeanskjolen i samma märke, en söt färgklick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0