At work

Tisdag och veckans arbete är i full gång. Dagarna går fort, och eftermiddagarna och kvällarna försvinner tyvärr i en faslig fart dem också. Efter dagens arbete vet jag inte vad som händer. Den enda planen för kvällen är att jag ska bänka mig framför premiäravsnittet av Idol.

I somras köpte jag en vit tunika med svarta snören på Lindex som tyvärr har blivit missfärgad av de svarta broderinerna längst med kragen. Synd, för jag gillade den. Jag var därför inne på Lindex på min lunch och reklamerade den. Jag fick, snälla som de är (kunden har ju alltid rätt!), nästan 150 kronor tillgodo och för dem blev det något fint som jag kan visa er sen.

Nu är det snart fikadags och sedan är det inte långt kvar till jag ska ta cykeln hemåt. Vi hörs framåt kvällskvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0