090924

Goddag torsdag och mina bloggläsare!

Jag jobbar för fullt, är mätt i magen efter mellanmålsfikan och tar in en massa nyttig kunskap om fonder, allkortskonton och kapitalförsäkringar. Jag vill så mycket mer än vad jag kan göra känner jag. Jag vill kunna allt direkt, men dessvärre finns det inga genvägar till kunskapen. Man måste läsa, praktiskt utöva och observera för att lära sig allt nytt här på banken. Men det är bara roligt just nu, jag vill ju bli bra på det här liksom! Som alla trosdagar slutar jag klockan 18 och därefter kilar jag direkt över till Träningsvärk1 för att köra core och step. Sedan är det mat, dusch, Idol och packning inför Linköping/Stockholm som gäller ikväll. Kanske lite mys med kissekatterna också. Det hör ju liksom till när man sitter uppkrupen i soffhörnet på kvällskvisten.


Hoppas ni har en fin torsdag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0