090921

Imorse var jag uppe med tuppen (eller kanske till och med före, för visst är det klockan 7 han vaknar?) Det blev duschen, iordningfix för dagen, frukost och sen en biltur från Linköping till Västervik och jobbet. Arbetsdagen gick fort för det var många kunder som gjorde mig sysselsatt dagen lång. Efter jobb blev det i vanlig ordning mat hos farmor och Bosse. Jag kunde dock inte stanna så länge för sedan var det dags att dra på sig träningskläderna, trampa iväg till Träningsvärk1 och möta upp min träningskompis (Malin). Core med boll och boxpass stod på schemat. Gött med träning efter en stillsam helg. Nu är det bara tjejsnacket jag saknar. Jag slängde iväg ett sms till tjejerna förut så får vi se om vi kan slå oss ner över en fika i veckan.

Det var dagens lilla update det. Nu är det mer än dags att ta sikte mot sängen. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0