090915

Ledsen om jag har varit lite dålig på att leverera inlägg de senaste dagarna, men jag får lov att skylla på jobb, träning och en viss antydan till bloggtorka. Eftersom jag jobbar hela dagarna händer det inte så mycket mer, därav har jag inte så mycket att komma med.

Som sagt har jobbet tagit upp större delen av min dag. Sedan hade jag lite ärenden på stan, bokade bland annat klipptid hos Annie på People. Det behövs och ska bli jätteskönt att fräscha till håret lite. Har faktiskt lite funderingar kring det där, men det kan vi ta en annan dag. Klockan 18 var det dags för träning med Malin. Det blev core och därefter ett cykelpass. Riktigt skönt att komma igång med träningen, men nu kan jag lova att det börjar bli stelt i ryggen efter dagens två pass och gårdagens box. Men visst är det skönt med träningsvärk!?

Ikväll ska jag lägga mig lite skapligt var tanken, så jag borde nog masa mig till sängen nu med boken i högsta hugg. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0